Alla inlägg den 14 mars 2015

Av swedenbitch - 14 mars 2015 23:02

Å jag ligger i sänga å bloggar lit...
Blir int lika intensivt bloggande denna månad då ja har annat å fixa.

En flytt står för dörren, min man fyller å besök från Skåne också :-)
Mycket som händer å sker just nu.

Denna månad har gått relativt fort.
Det är redan i mitten av månaden å int
många dagar kvar innan flytt heller.
Kollat på lit saker till sonen idag å lit annat som ev kommer att införskaffas till nya lägenheten.
Tackade nej till jobbet i Söderhamn. Tyck att jag är dum men jag kände mig int redo att börja jobba än.
Jag är fortfarande mamma ledig så jag har rätt till det.

Nu längtar jag å resten av familjen till flytten :-) Det kommer att bli en intensiv dag så man somnar nog tidigt den kvällen ;-)

Näe, dags å stänga ner här å sova lit.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards