Alla inlägg den 26 februari 2015

Av swedenbitch - 26 februari 2015 21:28

Idag har det varit en riktig familjedag :D
Vi har varit tillsammans hela dagen :)

Haft det mysigt å kollat i affärer å dessutom har vi handlat lite åt sonen också :) Ett par små skor som han ska använda när det är dags å släppa skenan på dagarna å han är ute i vagnen. Måste ju ha något på fötterna då :)
Blev även ett par strumpor med halkskydd under, så han kan ta sig fram när han sitter i gåstolen :D
Å vi inväntar även lite kläder som vi beställt från hm till honom också :) De kommer nästa vecka :D
Så vi har köpt lite till honom <3 Han förtjänar det bästa..
Köpte mig en filofax idag med :D En gåva från min man egentligen, men jag fick välja den själv.
Han är underbar min make <3 Älskar honom väldigt mycket <3


Imorgon får vi ev besök från Gävle :D De ska bli trevligt :)
Å sen på lördag får vi besök också :D Mycke besök denna vecka, men de gör inget :)
På söndag går vi in i sista månaden som vi spenderas i Söderhamn :)
För i slutet på mars är det hej då Söderhamn :D Å vi flyttar till Bollnäs :D :D :D
Det är en efterlängtad flytt :)

Näe, ha de bäst ikväll
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards