Alla inlägg den 20 februari 2015

Av swedenbitch - 20 februari 2015 20:51

Idag sa sonen sitt första ord <3
Knaggligt, men det kom fram :D Mitt hjärta smälte när jag hörde han säger det...
Märks att han försöker å att han över hela tiden på det nu...
Ofta låter det mest som mamamamama och dadadadada å bababababa
Men idag kom det ett riktigt ord när han satt i gåstolen och jag i soffan...

Jag frågade honom om han skulle komma till mamma.

Svaret blev: Mamma <3 <3 <3
Mitt hjärta smälte då <3
Så snart kommer ordet pappa också innan det är färdigt :)

 

Han börjar även få fast på den när han inte har skorna på sig och använder tossor med halksydd under ;)
Så när han väl blir av med skenan, så kommer det nog att bli fart här hemma hihi


Inte gjort mycket idag... Varit mest hela dagen...
Har inte packat något, skulle ha gjort det, men orkade inte...
Är trött å slut som artist efter å sovit lite dåligt på nätterna...
Tror nervositeten börja komma nu...
Börjar gå intro på måndag i Söderhamn... En hel dag utan våran älskade son...
Hur ska de gå?? Men det är bra om man kan börja lite försiktigt i alla fall...
Men det kommer kännas konstigt...
Maken är hemma med honom å även på onsdag då jag också ska ha intro...
Men de kommer bli massa mys på tisdag då jag inte ska dit :D
Då blir de familjemys hela dagen...

 

Näe, nu e det dags för lite mer diablo innan sängen...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards