Alla inlägg den 19 februari 2015

Av swedenbitch - 19 februari 2015 18:35

Fortsätter med att introducera välling i maten, men det går sådär...
Blir det lite för mycket, så tvärvägrar han att äta helt :(
Men det kommer nog med tiden de också :)
Enligt BVC så behövde vi inte stressa i honom välling, utan de va okej att köra med bara ersättning ett tag tid alt göra den tjockare enl dietisten...


Idag har jag haft 2 bra samtal :D
Ett från chefen på Resursen som ville meddela att jag fått timanställning i Söderhamn och det andra samtalet handlade om mina introdagar :)
Jag är fortfarande mammaledig, men går ut och jobbar extra lite nu...

Så jag börjar me min introduktion på måndag, å ska även ha intro på onsdag. 
En kväll å en dag. Sen blir de fler introdagar då jag ska gå på andra ställen också, så de blir spännande...

Flytten närmar sig också.. Kommer hämta nycklarna veckan innan vi flyttar...
Tar me svärmor å åker till Bollnäs en sväng :D 

Handläggaren för förskolorna i Bollnäs ringde och informerade om att våran kötid började räknas från idag, men att de inte kommer att börja handlägga förrän vi e skriven i Bollnäs. Skönt att de ringde å meddelade i alla fall :)

Nu ska ja spöa lite zombiesar i Diablo innan sänga kallar även ikväll...
Ha de bäst alla ute i världen...
Som en klok liten björn sagt: *Den som inte lyssnar så bra, kanske bara har lite ludd i öronen ;)*

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards