Alla inlägg den 18 februari 2015

Av swedenbitch - 18 februari 2015 17:43

Sen bär det av emot Bollnäs och våran nya lägenhet :)
Vi kommer bo i samma bostadsområde som jag bott i tidigare, fast i en större lägenhet ;)
Blir lite trångt om vi skulle ha flyttat till en 2:a.. En 3:a är det minsta vi behöver. 

 

Vi har rensat å packat idag med... Mycke som ska slängas.. Man samlar på sig som sagt väldigt mycket skit...
Mycke gammalt som man inte vill ha kvar från tidigare m.m

Men vissa saker sparas som betyder en del för en.

Det kan vara saker från ens barndom m.m

Jag har en del sedan min pappa gick bort som jag gärna vill ha kvar, så det är lite som kommer sparas, men det kommer att slängas mycket papper från den tiden som är sparat men inget som behöver sparas längre

 

Denna lägenhet ligger ute för uthyrning, så förhoppningsvis kommer någon att ta den när vi flyttat. 
Får hjälp av släkt och vänner att flytta :) Det är helt perfekt att de är så snälla å ställer upp å hjälper oss <3

 

Idag har vi ställt upp liten i kö för dagis också :) Det känns konstigt att han ska börja där till hösten.
Det känns lite overkligen. Speciellt eftersom jag varit hemma med honom sedan förra sommaren. Skulle gärna vara hemma längre med honom, men det är bra för honom att träffa folk också. 
Tansingarna strular på honom :( De skulle komma alla på en gång istället.
Det är jobbigt å se honom ha ont :( Men idag har det varit okej med det också. Kliar väldigt dock, men det kommer nog att släppa det med så fort de kommer :)

Näe, lite diablo innan sängen ropar på en igen ;)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards