Alla inlägg den 3 februari 2015

Av swedenbitch - 3 februari 2015 18:47

Vi får vänta å se vad de säger nästa vecka, så de kommer att bli spännande :)
Mer om vad som händer å vad det gäller kommer att komma i ett inlägg nästa vecka ;) 
Så ni får hålla er tills dess... Hihi


På torsdag är det dags att bege sig till Gävle igen. Då är det kontroll av sonens fötter igen. 

Å sen blir de ett besök hos morbror H och morfar K om de inte är allt för förkylda...


Sen blir de hem å slöa resten av dagen...
Inga andra planer denna vecka faktiskt..
Lite träning står på schemat, så ska försöka med det imorgon och sen försöka att hålla i det, för nu ska mammakilona bort på allvar...
Detta går inte längre.
Hur ska det se ut om man ska leka med sonen å man ser ut som en vandrande ballong??
Känner mig nog större än vad jag är, men det är min syn på hur jag ser ut. Jag tycker annars om hur jag ser ut. Har inget emot att vara lite mullig, men just nu känner jag mig fet. Å då menar jag fet..
Ska ta å mäta magen på lördag ochså, å se om det har försvunnit något eller inte.
Det ska bli spännande som faen...

Näe lite teve mys å förhoppningsvis så sover sonen hela natten nu...
Avslutar inlägget med följade ord:
"Håll hårt i dina vänner" (Tagit från en klok lite nallebjörn ;) )


Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards