Alla inlägg under januari 2015

Av swedenbitch - 1 januari 2015 15:53

Idag kommer den utlovade sammanfattningen av 2014 :)

Det började med att jag sade upp min lägenhet i Gävle och flyttade till Söderhamn...
Då vi fick reda på i decemner 2013 att vi skulle bli föräldrar.
Sen blev de dags å bli uppsagd från jobbet, så där slutade jag i mars. 

Var sjukskriven under hela uppsägningstiden, då jag inte orkade elr kunde jobba...


Sen var det dags att träffa mannens familj nere i Skåne för första gången :)
Så påskhelgen spenderades nere i SKåne med magen i vädret :)
Sen fick han en systerdotter i maj :D

Vi var på kontroller och allt var bra med bebisen i magen :)
En vän till mig väntade barn samtidigt, så vi följde varandra...
Sambon hade semester och vi var hemma i Söderhamn, blev inga utflykter då det var snart dags för mig...
Han hade precis jobbat sin första dag efter semester, innan det var dags att åka in...
Sen den 16 juli så kom våran underbara ängel och vi blev föräldrar till en underbar liten pojke <3


Han blev dålig å opererades första gången vid 5 veckor nere i Uppsala.
Gipsades första gången från 4 veckors ålder...


Firade min 30 års dag nere i Skåne :) 
Firade med familjen hemma helgen innan vi åkte :)
Kom hem å vardagen kom ikapp en med nya gipsningar för sonen.

Sambon blev uppsagt och fick nytt jobb i Oktober :)

I November var det dags för nästa operation.
Sonen var då 4 månader gammal...


Å nu e vi inne i december månad...
Dags för dop/bröllop :)
Sonen döptes och vi gifte oss samtidigt :)
Det var en underbar dag som vi delade med familjen och nära vänner <3


JUlafton kom och gick...
Samma med nyåret :)
Å nu är det nytt år och vi följer med och ser vad detta år har att erbjuda :)
En liten sammanfattning av mitt/vårat 2014 :D

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards