Alla inlägg den 31 januari 2015

Av swedenbitch - 31 januari 2015 17:56

Idag är det dags för lite lördags mys :)
Passar perfekt med tanke på vad de är för skitväder ute...
De har snöat hela dagen å de snöar fortfarande.


Blev tacopaj å nu e det dags för det efterlängtade hemmakvällsgodiset :D :D :D
Det är grymt gott me det godiset faktiskt.. Tråkigt nog finns det inte i Söderhamn, utan får passa på å handla de när man är i Gävle ;)
Så nästa gång blir de nog lit där med när vi åker till Gävle. 


Fortfarande sjukt motiverad till att fortsätta med mina promenad, å det mysiga i det hela är att mannen är med också <3 Sonen ligger i vagnen å vi går en sväng med honom...
Det kommer att utökas avståndet nästa vecka också, så man går lite längre istället än vad det är nu.
Känns som det är dags med det nu.
Har även hittat ett träningsprogram som jag ska börja med ev imorgon, men det är inte säkert..
Måste försöka att bygga lite muskler :)
Vore kul om man kunde simma, för de ger kondition också, men de är oftast klor i vattnet å det fungerar inte riktigt med min hud tyvärr.
Men jag börjar lite smått så hakar säkert mannen på också ;)

Som sagt vi ska gå ner tillsammans till sonens 1 års dag och det kommer att bli kanon :D 
Den kommer att firas med vänner å familj <3 

Jag hoppas verkligen att vi bor i Gävle då :)
Ibland kan jag sakna att åka hoj... Men det kommer väl kanske tillbaka de med...


Näe lite godis å lite läsk...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards