Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Hemmakvällsgodis till på lördag :D

Av swedenbitch - 29 januari 2015 20:49

Å de finns kvar dessutom :)
Har inte rört godiset sen vi köpte det i onsdags när vi var i Gävle...
Ska försöka att minska ner på det och bara äta godis en gång i veckan. För de kan vara smidigt när sonen blir stor också..

Var ut på en promenad idag igen :) Känner mig riktigt hurtig :D
Men de va riktigt tråkigt väder ute och det var plaskigt dessutom, men ut kom vi i alla fall :D
Ska försöka att gå ner i vikt till sommaren :D

Å som en liten morot till detta så har jag å mannen bestämt att vi ska unna oss lite saker när vi har nått delmålen så att man håller kvar motivationen :D
Det kommer att bli super detta :)
Ser verkligen fram emot detta som bara den nu!! Motion å äta nyttigare så kommer detta att bli kanoners..
Denna brud ska bli lika snygg som hon var 2013, men snygg e ja nu med, trivs med mig själv, men känner att vikten är ett litet problem, som går att fixa ;)


Börja skriva en veckomeny också, så kanske de blir bättre. Så man ser vad man ska äta varje dag också, så slipper man stå där varje dag å fundera på vad man ska äta....

Annars har det varit en helt okej dag. Lugn å skönt...
Fick dock ett lite dåligt besked idag, när jag pratade med studievägledarna på hhögskolan, men det är ju som det är.
Får se om TRR kan hjälpa mig på något annat sätt istället. Ska dit igen v. 7, så vi får se hur det går då.


Näe, lite film innan sängen...
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Ovido - Quiz & Flashcards