Alla inlägg den 27 januari 2015

Av swedenbitch - 27 januari 2015 19:28

Imorgon är det en dag som består i både tråkigheter å roligheter :)
Ska på möte först å sen blir de ner till Gävle för å träffa syster/moster :D <3
Blir lite shopping å prata lite...

Så det kommer att bli kanon :)

Vad som händer å sägs på mötet kommer i ett inlägg imorgon ;)

Det tråkiga imorgon är att vi ska förbi min pappas grav :( 
Ska dit å tända ett ljus å sen ska vi förbi min morfars grav för å tända ett ljus <3

Pappa fyller år imorgon och har även namnsdag imorgon.
Sonen har namnsdag imorgon också, å så har min morfar namnsdag imorgon. 

Så det är mycke känslor i denna "lilla" kropp ikväll...
Både glädje och sorg som omsveper varandra :/
Så man känner sig lite kluven...


Men det kommer nog att gå bra för hela familjen ska åka ner å jag behöver inte åka själv..
Jag tycker det är jobbigt att åka till graven, men det är något som jag behöver göra. 

Något som jag vill göra, men det känns ändå jobbigt. 


Sen nästa vecka är det dags för besök på ortopeden med sonens fötter <3
Ett återbesök efter att vi var där i december, så det blir mer sällan nu :)
Det känns väldigt skönt :)
Efter det besöker ska vi besöka morbror M och morfar K <3

Nu blir de lite teve å sen blir de sänga, då de e upp tidigt imorgon...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards