Alla inlägg den 20 januari 2015

Av swedenbitch - 20 januari 2015 17:57

Idag började sökandet efter en ny lägenhet :)
Kollat lite och diskuterat lite om vart vi vill bo ;)
Kan inte bo vart som helst heller...

Sen blev de en promenad ner på stan hela familjen och sen hem å fixa lite hemma å invänta paket...
Har inte gjort så mycket idag.
Tagit det mest lugnt då liten tyckte de var okej att kliva upp halv 7, då han brukar sova till halv 9 - 9...
Men det kan vara bra att börja kliva upp tidigt redan nu så man ställer om kroppen då det är dags att börja jobba...
Å detta med jobb är inte lätt heller...
Men jag tror inte det kommer att vara så svårt om jag får den hjälp som många andra har fått ;)
Så jag hoppas verkligen på att de går vägen men gör de inte det, då är det så.
Man kan inte få mer än ett nej...


Tansingarna är på g igen :( Nu vill jag att de bara kommer, så han slipper ha ont i munnen :(
Det är jobbigt å se han ha så ont att de räcker me att nappen kommer lite fel, så får han ont..
Men tur att de finns alvedon ;)

Näe dags för lite annat sköj innan sängen kallar ikväll/natt..
Puss

Av swedenbitch - 20 januari 2015 07:34

Vet att de finns några därute som kommer bli jätteglad över denna nyhet å andra som kanske inte blir det...
Men int mitt problem ;-)

Som jag skrev igår så går planerna ut på att vi ska flytta från denna lägenhet
i år.
Blir de så att vi lämnar Söderhamn, så kommer vi flytta till Gävle :-)
Sonen behandlas på Gävle sjukhus så de skulle vara skönt å slippa alla resorna ner dit. Det är inte så ofta längre men de kommer att ske.
Så varför inte då göra slog i saken och flytta ner igen :-D

Komma närmare familj och vänner <3
När detta kommer att ske vet jag inte men det kommer att ske i alla fall :-)

Som sagt planen är att lämna denna lägenhet i år :-)

I miss you <3
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards