Alla inlägg den 15 januari 2015

Av swedenbitch - 15 januari 2015 21:17

Å äntligen fick jag tag på dietisten idag :) Vi har ringt om varandra hela veckan, men de kan säkert bli lätt så...
Men idag har jag pratat med henne å vi ska fortsätta med mjölkfritt så länge å hon skrev även ut mer althéra åt oss :)
Vi ska testa å provocera hans mage innan vi ska till läkarn för å se vad vi får för reaktion, men det ska inte ske den närmsta månaden i alla fall...


Så ikväll gjorde jag välling för första gången på althéra och blandade även i lite mjölkfri välling som vi köpt på affärn, för att han ska vänja sig vid smaken, så de blir lättare att gå över till den sen å sen kommer de inte vara några problem att gå över till althéra igen, då de blir billigare att göra egen...

Men vi får se vad han tycker om den när han väl får den...

Tänderna är på g också :/ Mycke som händer just nu för liten....


Har även bestämt att de blir inge Sandviken för mig, då de bara strular så jag skiter i det nu...
Får ta det någon annan gång eller gå till en läkare som kanske kan hjälpa en, vilket jag inte tror riktigt på.
Men vi får se vad som händer i alla fall..
Men ner till Gävle kommer jag att åka en sväng för att shoppa lite å sen kanske de blir Valbo med, men de är bara ett kanske.

Ska även försöka ta mig till Ljusdal en sväng också å hälsa på familjen där :D
De har ju inte sett sonen än, förutom på kort, å de kan ju vara kul för honom att träffa sin andra mormor <3


Näe, lite film å macka innan det är dags för sängen...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards