Alla inlägg den 13 januari 2015

Av swedenbitch - 13 januari 2015 21:21

Sen är våran älskade son 6 månader <3
Tiden har gått väldigt fort och jag känner att jag inte riktigt hänger med faktiskt..

Det känns fortfarande som det var någon månad sen man fick hålla honom i sin famn för första gången <3
Å nu e han redan 6 månader...

Han håller nu på att få sina första tänder <3 Så han har lite ont i munnen och det kliar väldigt mycket :(
Tur är att alvedon finns och att det hjälper honom väldigt bra faktiskt. 
Igår var han en riktigt nattsuddare, inte sova förrän vid halv 1 - 1. 

Men han sov en stund imorse å var på underbart humör :D
Låg å pratade i sängen å ville komma upp ;)

Så vi gick självklart upp å fixade lite mat å sen somnade han igen och sov en liten stund ute på soffan :D
Sen har det varit full fart hela dagen. Sovit mycket idag å de är fullt förståeligt faktiskt <3
Jobbigt å se han ha ont i munnen å framför allt att det kliar så mycket samtidigt...

 

Ska även sätta mig å beställa lite inredningssaker till sonens älskade sovrum :D
Det ska bli så kul att inreda det nu faktiskt :D
Det är något som jag ser fram emot. Å sen fixa å pyssla å få upp allt därinne också, så det blir hans rum <3
Får ta lite i taget. 

Snart dags för rehab i Sandviken också...
Med start v. 5 :/ Så de blir en kort dag å sen på tisdagen blir de en lång dag :(
Usch säger jag bara... Det finns inget som är så tråkigt än att ha en massa dötid å man inte vet vad man ska hitta på i en stad som man inte varit i på flera år....
Får väl gå en sväng på stan å hoppas på det bästa :)

Jag avslutar kvällens inlägg med följade ord:

Du är älskad för den du är. Ingen ska ändra på dig. Du är bra som du är
Om någon försöker att ändra på dig, så älskar den personen dig inte...

 

Puss

Av swedenbitch - 13 januari 2015 00:01

Jag får flera kommentarer om dagen om exakt samma sak...

Svaret är nej..

Som läget är nu så kommer vi inte att skaffa fler barn.

Vi har ett under redan nu och det räcker.
Jag är förbannat less på att få samma fråga hela tiden.

Det spelar ingen roll om det är från syskon, släkt, vänner elr okända.
Sluta fråga bara...
Dessa kommentarer kommer inte att publiceras utan de tas bort på en gång...


Vi har en son som kommer att ha skor å skena fram till han är 5 år gammal. 
Han har genomgått 2 operationer på 4 månader.

Vi älskar våran son över allt på jorden, men jag är så förbannat less på samma fråga..
Vill ni fråga, kommentera så gör det, men inte fråga om vi kommer att skaffa fler barn.


Jag hoppas att ni förstår nu vad jag skriver och att jag menar det. 

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards