Alla inlägg under oktober 2014

Av swedenbitch - 5 oktober 2014 18:42

Å inreda Benjamins sovrum :-)
Pågen börjar bli stor å ska snart om några månader sova i sitt eget rum.
Å självklart har Ikea de jag söker :-D
Har hittat lampor, gardiner, lådor å annat smått å gott :-)

De kommer bli kanonbra när de e klart :-)
Sen blir de å ta tag i resten av lägenheten också :-)
De kommer bli jättebra när det blir klart, men Benjamins rum kommer i första hand.
Sen får vi se vad det blir för rum sen.

Helgen har varit bra förövrigt. Hade en underbar dag å kväll me min sambo igår. Massa mys me film å god mat <3
Ny vecka står för dörren med några måsten. Återträff med föräldragruppen å sen Gävle för omgipsning igen.
Hoppas detta är över snart.

Näe, lit film å sen sänga tro ja...
Puss

Av swedenbitch - 3 oktober 2014 23:12

Dagen har spenderats hemma å i soffan mest. Bara tagit det lugnt å funderat över hur jag ska inreda hemmet :-)
Börjar lite smått å fundera över hur Benjamins rum ska inredas.

Sen blir de nog vårat sovrum å vardagsrummet sist. Ikea katalogen kommer nog fram imorgon ;-)
Har min vision över hur ja vill de ska se ut å ja tro de kommer bli bra :-D
De behövs inte mycke för att man ska bli nöjd :-)

Men efter en dag å inte gjort mycke har ja nu krypit ner i sänga å inväntar besök av mannen me spetsig hatt :-P

Så, ha en trevlig fredag natt alla därute :-)
Puss

Av swedenbitch - 2 oktober 2014 16:18

Å jag har inte gjort så mycket alls idag :)
Var ut en sväng å ner på stan å hämtade lillemans sängmobil :D
Hoppas verkligen att han tycker om den... Men han gillar färger, så de borde funka ;)

Fick en någorlund förmiddag med liten i alla fall...
Lite gnällig, men det är helt okej, med tanke på gipsen som han ändå har...
Nytt gips igen nästa vecka, å ingen vet hur länge han ska ha dessa heller...
Nästa vecka e de återträff av föräldragruppen också. Ska bli spännande å se alla igen :)

Ikväll blir de lugn å bara mysa framför en film eller nått..
Sitter å funderar på vad jag vill bli när jag blir stor också...
Om jag ska ta å läsa klar eller om ja ska göra något helt annat....
Hmm.... Får ta mig en liten funderar på det tror jag...
Men något vettigt kommer jag nog fram till i alla fall ;)
Jag brukar göra det till slut i alla fall :P
Men sen om de går igen e en annan sak...


Näe, dags för lite mat å sen lit wow...

Puss

Av swedenbitch - 1 oktober 2014 16:29

Sedan du lämnade jordelivet och lämnade oss i sorg. 
5 år av saknad :( 
Men du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta å i min tankar.

Du kommer alltid vara en del av mig älskade pappa.

Du fanns där när ingen annan fanns. Du var alltid glad och snäll.

Du gjorde ditt bästa för att se igenom muren som man hade byggt upp. 

Du kunde se bakom muren och såg även när inget var bra. 


Jag saknar och älskar dig pappa <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vad har hänt annars idag??
En sväng ner till ortopeden för omgipsning av de små fötterna :/
8:de gången nu och vi har fått två gånger till...
Vet inte när det kommer bli operation eller något. 
Utan de kommer att fortsätta gipsa och se så att fötterna stannar i det läget.

Så de kan bli 15 gånger totalt lika gärna.

Vi kämpar på och gör det bästa av det hela.


Nu blir de å fixa lit hemma innan det är dags för lite mat å mys resten av kvällen..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards