Alla inlägg den 20 september 2014

Av swedenbitch - 20 september 2014 22:28

Som har en sådan stor betydelse och innehåll.
Tre små ord som kan bilda en mening och betyder allt..
Tre små ord som har gjorts till något som man bara säger rakt ut till höger och vänter.
Tre små ord med en innerbörd som kan flytta berg i min mening.


Jag har alltid haft svårt att säga dessa tre små ord till de jag varit tillsammans med.
Det är några få som har fått höra dem. 

De som har fått höra dessa ord vet att jag inte säger det bara

utan jag menar det också.


De tre små ord som jag menar är:

Jag älskar dig.

Dessa tre små ord kommer två personer få höra resten av mitt liv

och det är min sambo och våran underbara son.

Jag älskar dig är något så starkt och kraftfullt att det inte ska slösas med.


Jag säger dessa tre små ord till de som står mig närmast.
Som till mina närmaste vänner och de vet att jag älskar dem som mina vänner.

De betyder allt för mig, men min familj är nr 1.

Dessa tre små ord kan förändra en persons syn på livet.

De kan göra att man vågar känna kärlek igen,

men det kan även göra att man inte tror på vad den personen 

säger, eftersom man hört det så ofta.


Jag har sagt till min sambo att jag älskar han 2 ggr. 

Å de gånger menar jag det också. 
Jag menar det varje gång jag skriver/säger det till honom.
För han är min värld, min själsfrände.
Jag vet att detta kommer att vara för evigt.
Inget kan komma emellan våran kärlek.


Jag älskar dig ska sägas till dem man vill ska höra det.
Dessa tre små ord ska man inte slösa på och säga till vem som helst.
Säg det till era barn, föräldrar, syskon och andra som står er väldigt nära.


Tre små ord med en sådan innebörd att det kan flytta berg...

<3 Jag älskar dig <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards