Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av swedenbitch - 29 augusti 2014 21:00

Å det är fredag kväll å lugnet före stormen tro ja...
Imorgon kommer min syster med familj å min mamma å hennes man då det tydligen e dags för en annan att snart fylla år ;-)

Kommer fira dagen nere i Skåne tillsammans med min lilla familj, med kusiner å fastrar till våran lilla pandabebis :-)

Jag kan känna ibland att jag är otillräcklig, att jag inte räcker till för alla å allt. Jag försöker vara alla till lags och försöker se till att alla har det bra. Men jag då? När ska jag får tid att känna att jag är lika viktig?
Mycke känslor som kommer upp när man får en stund över att fundera över allt som händer å sker i ens liv.

Men jag klagar inte. Jag trivs med mitt liv, tillsammans med mina pojkar <3
De är min värld och betyder allt för mig. Utan dem är jag ingen. Jag är noll. De gör mig hel <3 All min kärlek går till dem.

Näe, dags å fika lit å sen bli de teve en stund innan även ja kryper ner i sänghalmen....

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards