Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av swedenbitch - 9 augusti 2014 08:50

Å min älskade sambo jobbar...
Är hemma med våran underbara son och myser i soffan... :)
Blir en liten promenad senare ner på stan :)
Skönt att komma ut lite å jag hoppas att det inte blir så varmt, för det är jobbigt när det är varmt :(

Int bara för mig, utan för lilleman också...


Namnet och faderskapet är nu klart i alla fall :) Så nu e hans namn äntligen registrerad och offentligt :)
Å faderskapet är också klart :) Det känns skönt att det är klart i alla fall.
Så nu kan man lägga det åt sidan.


Många funderingar å tankar som kommer upp i huvvet på en ibland å jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få ur mig dessa tankar heller. 
Kan inte skriva om dem å kan inte prata om dem heller :/ Det är inte lätt när man inte kan få ur sig saker som man ändå skulle behöva få ur sig...
Får hoppas jag får ur mig dem snart i alla fall...

Näe, dags å fixa lit hemma innan det är dags för en promenad :D

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards