Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av swedenbitch - 5 augusti 2014 09:35

Då går vi emot hösten och jag har längtat så efter denna årstid så det finns inte :)

Först ska vi ha en sensommar innan hösten på allvar kommer igång, men jag längtar som bara den efter hösten å alla underbara färger som kommer med den :D

 

Sen kommer det en underbar vinter efter det ;)
Är och kommer nog alltid vara en vintermänniska, mår oftast bra på vinter, men det kan alltid ändra sig år efter år...
Vi har som sagt gått in i en ny månad, nya förväntningar och utmaningar står för dörren...
Jag försöker att ta en dag i taget och planerar inte allt för långt i föreväg, men vissa saker måste planeras när man har en liten hemma :)

 

Detta lilla underverk är det bästa som hänt :) Att bli mamma till en underbar liten son trodde jag inte skulle kunna hända mig. Men han är här nu och jag kan inte önska mig mer än det liv jag har nu. 

En underbar sambo, en lägenhet som jag trivs i och detta lilla underverk.

Vad mer kan man önska sig? Jag har allt jag behöver <3

Jag ger en massa kärlek och jag får en massa kärlek tillbaka tusen gånger om <3
Jag har min egna lilla familj att rå om :)

Planer inför framtiden är att bli klar med skolan å ta min examen, få ett jobb och kunna köpa/hyra ett hus tillsammans med min sambo.

Men just nu ska jag vara mammaledig och ta hand om våran underbara son :)

 

Näe, dags å fixa lit frukost å sen e det dags för bebismys <3

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards