Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av swedenbitch - 4 augusti 2014 17:01

Ta å försvinn nu!!!

Mitt tålamod är över när det kommer till värmen..
Å dessutom så finns int orken kvar över för värmen heller...
Det är obehagligt varmt just nu, även fast det blåser å har sig ute....

Denna sommar har varit extremt jobbig å jag hoppas att hösten kommer snart så att det

kan bli svalare å lit lättare att vara ute..
Man dricker å dricker, men är fortfarande lika varm ändå...
Fläkten är på dygnet runt och det är öppet nästan överallt när man e hemma...

Men int sjutton hjälper de..
De e varmt ändå inne...


Jag och min sambo gjorde ju världens kap när vi var i Hudik å köpte en fläkt :D
Det var det bästa köpet denna sommar faktiskt..
Till nästa sommar bli de 3 fläktar till, för om de ska bli varmt då med, så e det

lika bra att vara utrustad från början.. ;)


Vad händer annars i denna nyblivna mammans liv??
Min älskade son blir 3 veckor på onsdag :D

Stora pojken <3

Ska vägas å mätas då också, så de ska bli spännande å se om han har gått upp något ;)
Vilket jag tror att han har, då han äter väldigt bra :)


Dagarna går väldigt fort, då det är alltid något som händer :)
Så jag kan inte klaga på att jag inte har något att göra direkt ;)
Men en sak har jag märkt i alla fall, några av de man kände sedan tidigare,

finns inte kvar i ens liv längre, vilket är tråkigt.

Men det som är bra är att jag vet vilka som alltid kommer att finnas i mitt liv

oavsett vad som än händer :)

Näe, dags å stöka runt lit..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards