Alla inlägg den 9 juli 2014

Av swedenbitch - 9 juli 2014 19:49

För denna värme :-(
Å de ska vara varmt ett tag till :-/
Låt mig flytta till Sibirien eller ge mig 20 minus i 30 minuter så kommer jag att vara nöjd...

Vi köpte som tur va en fläkt igår å sen e på hela tiden :-) Bästa köpet ever :-D
Den kommer vara på 24/7 i denna värme. Det går int att va inne eller ute för de e lika varmt oavsett.
Många älskar denna värme men jag verkligen hatar den. Har aldrig gillat solen elr att sola pga att ja e känslig.

Men när vintern väl kommer så klagar man då också haha Aldrig nöjd tro ja ;-)

Imorrn är det dags för bm för bltr kontroll igen å ja hoppas verkligen blodtrycket håller sig lågt. Annars vet ja int vad ja ska göra. För de blir dubbelt jobbigt me ett högt sådant å så denna värme på det..

Aja, glöma vidare på dokumentären å ja kan ligga på soffan me gött samvete ;-)

Saknar mig pappa väldigt mycket just nu också :-( Tänker på honom väldigt ofta och jag vet att han har det bra där han är nu...

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards