Alla inlägg den 26 juni 2014

Av swedenbitch - 26 juni 2014 19:32

Idag går vi in i v. 36 :D

Nu är det inte långt kvar, fast det känns som en evighet haha

Han rör sig och sparkar å har sig mest hela tiden...
Lugnt på nätterna i alla fall, men å försöka vända sig i sänga e som att 

rubba en sten jävel haha

Måst se till att ha me sig magen när man ska vända sig annars gö de ont.. :/
Snarkar som flera karlar i kör också, så min käre sambo har lit svårt att sova :(
Detblir förhoppningsvis bättre när han väl kommit..


Kontroll hos BM idag och medicinen verkar ha en liten effekt i alla fall...
Ligger under 150/100...

Så det blir veckokontroller både här å i Hudik


Imorgon blir de å resa lit me min älskade sambo

å sen blir de lugnt resten av helgen faktiskt...
Slöa å glöma på lit saker som ev ska handlas hem å så..


Näe, dags för teve å sen blir de å testa lit diablo...

Av swedenbitch - 26 juni 2014 06:54

Min sömn är som bortblåst med vinden....
Sover mellan 4 - 6 timmar varje natt och försöker att vila på dagen då jag är så himla trött :(
Tror kroppen på allvar börjar ställa om sig på att det kommer att bli dåligt med sömn när Benjamin kommer ;)
Men det är ju bara bra, för då får man ändå lit förståelse varför man vaknar flera gånger per natt hihi

 

Uppe för det mesta vid 6 tiden på morgonen, oavsett dag i veckan, så det är också något som jag inte är van vid, förutom när jag jobbade då vill säga..
Då kunde man kliva upp den tiden.

Dagen idag består i besök hos BM för bltr kontroll. Känns skönt att de har koll på en då ja har högt blodtryck. 

Ska även på  kontroller i Hudik varje vecka pga jag nu går på blodtrycksmedicin. 
Det känns också skönt att de har koll på en, men det känns som att de kan kolla bltr där uppe när jag ändå ska dit, istället för att åka till BM 2 ggr i veckan å sen 1 gång till Hudik, men tror det är mer tillväxtkontroller i Hudik jag ska på än koll av blodtrycket...

Sen så kom ju den stora chocken i tisdags och det var att jag blev nekad kejsarsnitt. Det kommer att bli en vanlig förlossning. Chocken släppte ganska snabbt efter att jag fick prata ur mig med min underbara sambo som var med. Jag tror att det kommer att gå bra, men ändå så finns det lit skräck i det hela och tankar om hur det ska gå.
Jag har ställt in mig på att få eda ganska omgående när jag kommer in, då jag e livrädd för den smärta som komma skall..

 

Imorgon blir det eventuellt en tur ner till Ockelbo å glöma lit, hälsa på mamma å gå till graven å sätt en liten blomma till pappa. Saknar han nå enormt just nu och just att han inte kommer att få träffa sitt barnbarn gör det ännu jobbigare. Men han sitter däruppe å vakar över oss och våran son.

 

Dags för lit frukost och sen får vi se om jag ev uppdaterar ikväll, annars blir det imorgon..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards