Alla inlägg den 6 juni 2014

Av swedenbitch - 6 juni 2014 23:41

Är inne i v. 33 nu :)
Det går sakt men säkert framåt...
Känns som jag får alla graviditetsymtom faktiskt..
Svullna fötter och dessutom fått väldigt ont i handlederna och fingrarna..
Tydligen så beror det på att jag samlar på mig vatten som gör att jag får ont..
Nerver som kommer i kläm i handlederna, men det sk tydligen bli bättre efter förlossningen..


Idag har det varit en lugn dag..
Tagit det lugnt hela dagen och inte gjort något som varit jobbigt..
Grillat lit å haft det bra...
Nu på kvällen har de varit sänga å några filmer, då jag int orkat varit social...


Har som sagt dagar då jag helst int vill vara bland folk eller ha folk runt mig...

Men det är skönt att ligga i sänga å bara ta det lugnt också...
Snart dags å krypa ner i sänga och försöka sova lit..
Får dock int så många timmars sömn varje natt, vilket känns på dagarna..
Ska försöka bli bättre på att vila på dagarna...
Foglossningarna har blivit värre, men det kan tydligen bli så också emot slutet av graviditeten..

Min älskling gör de mesta hemma och ställer upp och finns för en...
Han är guld värd just nu kan jag säga :)
Tycker det är skönt å ha han hemma.. <3

Snart går han på semester och de ska bli så underbart å ha han hemma då...
Ska hitta på något tillsammans också, bara han å jag..


Annars e det bra här..
Magen den växer så de känns både här å där...
Men snart är det dags för den lille att komma till världen :)
Längtar så nu faktiskt.. :)

Näe, dags för sänga å försöka få några timmars sömn i alla fall...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards