Alla inlägg den 1 juni 2014

Av swedenbitch - 1 juni 2014 19:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av swedenbitch - 1 juni 2014 11:20

Då är det en ny månad och första inlägget för denna månad :)
Förösker att skriva lit varje dag, men det är int alltid man orkar elr har tid med det tyvärr..

Vi har flyttat och fått iordning på det mesta i alla fall...
Så nu är det mest småplock som är kvar och lit annat som ska fixas innan det är klart...
Men det kommer med tiden. Det är liksom ingen brådska ;)
Jag vill ju helst att allt ska vara klart nu, men jag vet mina begränsningar 

och

jag vet att jag måste varva ner betydligt, då det är väldigt påfrestande för ryggen/höften...


Till veckan e det mycke som händer...
Uppbokad både måndag och tisdag, ev onsdag också, men det får vi se om det blir så...
Mina planer brukar gå lit som de vill när jag vill göra något ;)

Men det blir nog bra...


Hjärtat jobbar i två veckor till, sen är det dags för semester för han.

Ska bli skönt att ha han hemma sista tiden på graviditeten faktiskt..

Sen kommer hans mamma upp å är här en vecka :)

Blir att åka bort en sväng med hjärtat också, så vi får lit egentid tillsammans..
Bara han å jag innan lilleman tittar ut ;)


Igår var det 2 månader kvar :)
Längtar sjukt mycket efter honom och vill helst att han ska komma nu...
De mesta är klart för hans ankomst nu faktiskt..
Bara lit småsaker kvar som ska fixas innan...

Näe, dags å fixa lit mat snart å sen en sväng ner på stan å handla lit inför kvällens måltid..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards