Alla inlägg under maj 2014

Av swedenbitch - 4 maj 2014 09:37

Tiden går väldigt fort ibland...
Kändes som de var måndag för någon dag sedan bara å de e redan söndag..
Vad har hänt med denna vecka??

Jag känner att jag inte riktigt hinner med, men det gör inget.
Det är positivt att det går fort, för då slipper man vänta så länge på den efterlängtade flytten

och inredningen av hans sovrum :)
Det ska bli så mysigt å få sätta upp allt i hans sovrum och göra det mysigt där..
Jag ser verkligen fram emot att få flytta och få börja om på riktigt :)

Ett nytt hem, som blir vårat hem :)
Jag hatar i vanliga fall att flytta, men denna gång ser jag fram emot det så himla mycket :D
Mycke som händer och sker nu, så jag hinner knappt med själv haha


Var till Valbo med mamma och min syster igår :)
Hittade lite kläder till Benjamin så de börjar ta sig på den fronten också :)
Har lit kläder till mig själv också, men int så mycket, men så jag klarar mig i alla fall :)
Imorgon så kommer sakerna från Ikea också, så det är bara att håll sig hemma ;)
Har inget planerat i alla fall, så de e ju bra :D


Slutet på månaden e de desto mer som händer...

Näe, frukosten är intagen, hjärtat sover, å ja ska passa på att spela lit..
En lugn dag idag :)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards