Alla inlägg den 31 maj 2014

Av swedenbitch - 31 maj 2014 18:42

Är vi flyttade och urstädade ut gamla lägenheten och inflyttad å någorlunda bebodda i nya lägenheten :D 
Det känns riktigt skönt att de är klart med gamla lägenheten, för nu kan man fokusera på den nya och göra den hemtrevlig och mysig. 


Möblerna är uppmonterade och lillens rum är ett tillfälligt datarum ;)
Hans säng e ihop monterad å jag gjorde det alldeles själv (sträcker stolt på ryggen)

Hans byrå är uppe å skötbordet är redo att användas :)

Allt känns så himla skönt, men fy fan vad jag hade ont igår :'( 
Det var så jag nästan grät blod när jag rörde mig igår...
Varje steg var som att kniven gick längre och längre in i ryggen :(

Idag är det bättre och imorgon kommer det vara bra förhoppningsvis...

Hjärtat gjorde det mesta igår och jag bara satt i stort sett..
Jag är så glad att han finns och för det han gjorde igår och idag...
Jag skämdes lit att jag inte kunde göra mer igår, men då är han så förstående..

Kvällen spenderas framför teven å bara slöa. Orkar int med så mycket idag faktiskt..
Imorrn blir det en lugn hemmadag...


Ha de bäst, å det kommer att komma bilder, men orkar int lägga upp dem just nu...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards