Alla inlägg den 29 maj 2014

Av swedenbitch - 29 maj 2014 22:28

Börjar gå emot sitt slut...
Började dagen me att kliva upp halv 5 å sen blev de fart när mamma kom vid halv tio å lastade ur bilen å sen hämta släpet å börja tömma lägenheten...

Hjärtat ha varit jätteduktig som gjort allt idag å han vän är också guld värd. Själv har jag städat lit men det är int riktigt klart än...

Fixat lit i nya lägenheten å fått lit ordning. Imorrn väntar de sista å dessutom fixa å dona i nya :-)

Näe, nu blir de sänga då ja e helt slut...
Puss

Av swedenbitch - 29 maj 2014 05:30

Det är ingen bra kombination att vara både och faktiskt...
För jag vet int om jag ska sova elr om jag ska vara vaken...
Har varit uppe sedan kl. 4.30 imorse och jag hade omöjligt att somna om, fast jag egentligen skulle behöva sova lit mer då det är en dag som är full med saker att göra..

Jag kommer garanterat att sova gott inatt, men det är långt dit...
Idag är det flyttdags å sista städningen av lägenheten också. Så jag skulle behöva sova men vad ska man göra om man inte kan sova?? Det är liksom int bara att trycka på en knapp å hoppas på att man kan somna om...
Det är int lätt alla gånger....

 

Förutom flytt å städning, så e det även handling som står på schemat. Å det kommer att ske direkt efter att flytten e klar. Å den ser jag int heller så där jättemycket fram emot, för jag hatar å handla, men det är ett måste. Passar på att ta hjälp av mamma när hon ändå e här å hjälper mig me både städningen å lit annat :)
Så glad att hon kommer å hjälper oss me detta faktiskt, för jag tror int att vi hade klarat det själva..
Ett stort tack till kärlekens vänner också som hjälper till så vi slipper göra allt själva. 

 

Kommer eventuellt upp lite bilder i ett senare inlägg, alternativt imorgon..Beroende på om jag orkar eller inte ikväll..
Badkar finns också i andra lägenheten, vilket är guldvärt i mina ögon å det kommer vara perfekt efter en dag som denna...
Flyttade mycke igår, så det är inte så mycket som är klar idag. Det är väldigt skönt att man kan ta saker själv och flytta innan allt annat ska iväg. 

 

Bebisen mår bra å sparkar å har sig i magen hela tiden, förutom korta stunder då han sover å tar det lugnt...
Går in i v. 32 idag så det är ca 8 veckor kvar innan den lille tittar ut och ser solens ljus :D
Innan dess är hans rum inrett och allt e klart för hans ankomst :)

Näe, ska försöka mig på att sova någon timme innan det är dags att sätta igång med att flytta lit saker innan mamma kommer å hjälper till...

Ha de bäst idag...

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards