Alla inlägg den 22 maj 2014

Av swedenbitch - 22 maj 2014 19:42

Denna värme som många tycker om, men som jag verkligen inte tycker om :(
Jag trivs bäst på hösten/vintern å vill göra som björnarna gör på vintern, gå i ide :/

Sommarn å jag är inga vänner och kommer nog inte att bli det heller...


Värmen gör det bara jobbigt då man är stor och större lär jag bli också :/ 
Usch säger jag bara...Vill verkligen inte ha denna värme å det är väl bara början tro ja...
Sommarn kom med stormsteg å vi hoppade över våren helt....
Hade våren kommit så hade man fått en liten förvarning på sommarn, men int i år...


Magen den växer å det är full fart på knoggen nu...
Gärna mellan 02.30 - 04.30 på morgonen :/ Då jag gärna vill sova å sover som bäst...
Så jag får vara glad just nu att det blir ca 6 h varje natt...
Men jag älskar å känna hur han sparkar å har sig i magen :)
Det börjar gå upp för en att det är något inom en, en liten människa som kommer att komma snart och förgylla min å min sambos vardag <3


Snart är et även dags att flytta också... 1 vecka exakt idag innan vi är i den nya lägenheten och håller på å stökar runt där :)
Ska bli så skönt å få sätta upp allt, börja göra iordning för lilleman och bygga möbler :)
Ser fram emot lit svordomar och andra saker ;) Haha


Näe, slappa i söffan en stund innan det är dags för att spela en stund kanske....
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards