Alla inlägg den 20 maj 2014

Av swedenbitch - 20 maj 2014 09:33

Idag börjar vi våran föräldrautbildning :)
Ska bli spännande å lärorikt å få höra andras tankar och funderingar kring att bli föräldrar.
Det är fyra gånger som vi ska gå vad jag vet i alla fall och det är varierande förmiddag med eftermiddag...
Just idag är det eftermiddag som gäller, vilket är ganska skönt, för då får man en chans att sova på morgonen, trodde ja i alla fall ;)

Uppe å flög vid 7 snåret efter att ha sovit ca 6 timmar osammanhängande inatt...
Men det är väl så att man börjar sova sämre och det gör det inte lättare att man är trött och sliten även fast man försöker att vila så mycket som möjligt på dagarna...
Är fortfarande sjukskriven och gör inte så mycket på dagarna... Försöker att hitta på saker hela tiden, men oftast så är det ryggen/höften som säger ifrån...
Dags å börja använda kryckorna på allvar nu tror jag...
Annars kommer det sluta med rullstol sista tiden..

 

Hjärtat sover och det är något som han behöver, då han sovit dåligt, men det beror nog mycket på att jag har börjat snarka som en hel karl haha
Jag hoppas att det inte blir så varmt denna vecka, då det tar väldigt på krafterna åtminstone för mig :/

Jag är väldigt känslig när det blir för varmt :( Sommaren å jag är inga vänner...Hösten är den bästa årstiden, å sen vintern faktiskt...

Men men, alla e vi olika...

 

Ca 1 vecka kvar innan flytten också :) Ska bli härligt å få komma igång med iordningställandet av saker och börja bygga upp ett hem gemensamt (fast vi redan har ett)

Men nu kan vi börja inreda lillemans sovrum och göra det så mysigt för honom som möjligt...
Kolla på lite olika saker som ska dit och börja lägga ner hans kläder i hans egna byrå :D
Ikea is the shit :D De har väldigt mycket saker där faktiskt.
Det kommer att kännas skönt när det är klart i alla fall :)

Näe, dags å röjja lit å sen vila innan det är dags för FUB :)

 

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards