Alla inlägg den 19 maj 2014

Av swedenbitch - 19 maj 2014 08:24

De senaste 7månaderna har varit fyllda med kärlek och det kommer att bli mer kärlek <3

Det var då jag träffade min kärlek...

Det sa klick direkt och sedan dess har det varit vi två..

Efter ca 3 månader så blev det ett litet plus hos läkarn som kom och meddelade att vi skulle bli föräldrar..
Jag blev helt chockad och glad...
Sen bar det iväg hem till Söderhamn för att informera den blivande fadern :)
Hann inte riktigt säga att vi skulle bli föräldrar, utan han misstänkte nog de ganska på en gång..

Så nu sitter jag här med magen i vädret och inväntar våran sons födelse...
Kärlek från denna underbara person gör att jag blir varm i hela kroppen...
Jag älskar verkligen honom. 

Det finns ingen som han och jag är lycklig varje dag jag får spendera tillsammans med han. 


Nu är det inte så långt kvar innan det är dags att ge kärlek till en annan pojke, 

våran son.
Ge kärlek och få kärlek <3

Längtar så efter hans så jag vet inte vad...
Namnet är klart och likaså efternamnet :)

Kärleken jag ger, får jag tillbaka dubbelt av denna underbara människa <3


Tack för att du finns i mitt liv och för att jag får dela min vardag med dig <3

Älskar dig...


Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards