Alla inlägg den 16 maj 2014

Av swedenbitch - 16 maj 2014 12:56

Nya tider är bokade hos BM resterande tid av graviditeten :) Känns skönt å veta när man ska dit :)
Nu blir det varannan vecka fram till BF om det inte blir ändringar i schemat vill säga ;)

Inväntar till till spec. mvc iHudik också. Hoppas de hör av sig snart...
Börjar bli lit nervös även fast det är ca 2 1/2 månad kvar till BF. 

 

Allt såg bra ut idag. Blodtrycket hade gått ner och sockret var helt okej efter glukosbelastningen....
Sockerlösningen var helt okej, kanske bara jag som har ett extra stort sockerbegär just nu ;)

Det som var jobbigast var fastan :( De var ingen höjdare alls... Vaknade mitt i natten och var jättehungrig å visste att jag inte skull få äta nått förrän ja var klar där...


Mat intagen och snart blir de å slänga sig på soffan en stund å vila lit innan det är dags för kvällens bravader ;)
Go mat å trevlig sällskap :) Film står också på schemat som det ser ut nu i alla fall..

 

Börjar bli dags å börja småpacka också...Flytt om ca 1 1/2 vecka :)
Ska bli mysigt å börja inreda lillens rum å sätta ihop hans saker och lägga ner hans kläder å tvätta upp lit å så :) Bädda sängen å se till att det blir fixat :D

Upp med lit andra möbler som är köpta och nere i kartonger fortfarande :)
Hjälp får vi också vilket känns helt underbart, då jag int kan lyfta så mycket just nu...
Akupunktur nästa vecka å sen börjar även föräldrautbildningen nästa vecka också :)

 

Näe, soffan ropar efter mig ;)

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards