Alla inlägg den 15 maj 2014

Av swedenbitch - 15 maj 2014 18:01

Kontroll hos BM idag...
Allt var bra me bebisen, dock int så bra för mig :/
Högt blodtryck tyvärr..
Legat någorlunda bra fram tills nu...

Sockret var bra, men ska dit imorgon igen...

Koll av sockret och blodtycket igen...

Känns skönt att de kollar upp de nu och int väntar längre.

Sockret å blodtrycket har legat bra, men de kan finnas ärftliga orsaker till att jag har högt blodtryck nu.

Så fastar från kl. 22 ikväll å får int äta förrän imorgon vid 10 :O

Hur ska de gå för mig?? Jag som är hungrig hela tiden :/

Men jag får se till att äta när jag går därifrån...För mat måst ja har å bebisen också..


Annars e det relativt bra här..

Mycke känslor som kommer upp just nu...
Skulle käka middag och började gråta när jag satt å åt... :/
Nästan så ja kände skuld för att jag åt, men det kan ha varit annat som gjorde det också.

Ingen aning, men mat fick jag i mig i alla fall....

Ner å handla om en liten stund så ja kan åka hem å slappa imorgon efter kontrollen hos bm...


Näe, ha de bäst alla därute och kommentera gärna inläggen om ni läser ;)

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards