Alla inlägg den 13 maj 2014

Av swedenbitch - 13 maj 2014 16:08

Det känns som det är så lång tid kvar, jag vill att det ska ske nu :D

Vill få det klart nu och fixat med allt nu och inte sen...

Vill börja nu och sätta iordning, tvätta upp och lägga ner i byrån..

Jag längtar så himla mycket till att flytta nu så jag vet inte vad jag ska göra...Haha

Jag hatar i vanliga fall att flytta och har flyttat väldigt mycket de senaste 4 åren...

Men denna flytt ser jag verkligen fram emot å det ska bli så skönt :D
Jag ska flytta tillsammans med mannen i mitt liv till en större lägenhet,

då vi ska få en liten om några månader. 

Vi måste börja ställa iordning och göra klart för den lilles ankomst :)

Många tycker nog att du hinner med detta...
Det är ändå 2 1/2 månad kvar...
Men som läget är just nu så vill jag har det klart...

 

Jag har int så mycke tid som många anser, utan jag vet att det kan gå fort också...
Jag vill att det ska vara klart när det väl är dags att åka in...
Så man slipper stå där när man kommer hem.
Jag har redan börjat packa ner lit saker från lägenheten, så det kommer att vara klart

innan det är dags att flytta, men det beror på att vi har ganska mycket saker...
Vi är ändå två och dessutom har vi köpt saker till nya lägenheten som också står här,

dock i sina kartonger fortfarande vilket är ganska skönt, för de ska inte upp förrän vi har flyttat :)

Jag försöker göra det bästa av dagarna, men just nu är jag oerhört trött och sliten på dagarna. 

Orkar inte så mycket och vilar desto mer..
Jag försöker att göra så mycket jag orkar, men måste ofta sätta mig ner för att vila, speciellt bena och ryggen...

 

Näe, ska försöka att fixa lit hemma nu...
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards