Alla inlägg den 8 maj 2014

Av swedenbitch - 8 maj 2014 10:45

Då går vi in i den sista delen av graviditeten :) Det börjar sakta närma sig när det är dags för att få möta vårat första barn för första gången :D
Jag längtar så mycket efter honom och att bara få hålla honom, visa hela världen vårat barn :)

Var på akupunktur i tisdag och det var nog det skönaste jag varit på :) Varit smärtfri i nästan 2 dagar, så det är lätt värt den smärta som är i början när de väl sticker in nålarna i ryggen...
Ska dit igen om ca 1 1/2 vecka :)
Hoppas på samma smärtfria tid igen om int längre :)


Denna månad är full av aktiviteter :) De kanske inte märks så himla mycket, men det är mycke som är på g just nu :)
Det är en hel del som händer i våra liv just nu och jag njuter av varje sekund jag får spendera tillsammans med mannen i mitt liv :)
Det är kärlek som inte går att beskriva. Jag har tidigare varit kär men detta går över kärlek. Detta är något som inte går att beskriva. Jag älskar verkligen honom och de liv som vi delar tillsammans. 


Dagarna går sakta framåt, men jag försöker att göra det bästa av dagen hela tiden :) Då jag är fortsatt sjuksriven graviditeten ut, så får man göra det bästa av dagarna och jag är inte så rörlig heller, men jag gör mitt bästa i alla fall :) 


Dags å försöka få lit ordning hemma :)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards