Alla inlägg den 30 april 2014

Av swedenbitch - 30 april 2014 16:40

Jag kan inte beskriva i ord hur mycket han betyder för mig
Det känns som jag lever i en dröm ibland och vill inte vakna upp ur den
Jag ger massa kärlek och får hur mycket som helst tillbaka <3

 

Vi väntar nu vårt första barn tillsammans
Vi ska bli en egen liten familj <3

Vi ska flytta till ny lägenhet och börja om där tillsammans

 

Jag älskar han mer än vad ord kan beskriva <3
Han är den mest underbara, fina och goaste människan som finns på jorden

Utan honom skulle jag inte känna mig hel.

Det är han och jag <3
Vi två ska som sagt bli tre :)
Ser så mycket fram emot att få att bli mamma

Å se honom som fader till mina barn är det bästa av allt

 

Mannen i mitt liv är min ängel <3

Tack för allt du gör och för att du finns vid min sida <3

Puss

Av swedenbitch - 30 april 2014 09:16

Idag är det dagen då många unga dricker och försöker ha kul..
Det går att ha kul utan sprit/droger också... De måste bara finnas mer saker för de unga att göra...
Lite moralpredikan såhär på förmiddagen ;)

Börjar me måndagen...
Besök på jobbet en sväng å snackade lite skit me gamla kollegor och min chef :)
Sen blev de å käka mat tillsammans med hjärtat innan det var dags för hemgång..
Hittade brev från posten om att vagnen kommit. Ringde till dem å de var så snälla att de levererade den samma dag istället för dagen efter :D

Efter lite svordomar å annat så var den ihopmonterad och klar :D Så himla nöjd med den faktiskt :D  Mitt hjärta har ett öga för detdär ;)

 

Tisdag var det dags för läkarbesök igen :( Börjar ledsna på den nu faktiskt. Det är lit tråkigt att behöva gå dit hela tiden, men nu va de nog sista gången under denna graviditet i alla fall, får jag hoppas...
Han sjukskrev mig i stort sett hela graviditeten ut :) Han tyckte de va bäst så just för att jag är så långt gången.

Ingen idé å söka elr försöka få jobb nu, då det är bara 3 månader kvar.

Ner på stan en sväng å hittade lite mammakläder :D Nöjd som faen e jag :)

Idag blir de lugnt då jag är väldigt påverkad av min foglossning och knutar i ryggslutet pga belastningen :(

Soffläge å datorn framför så blir de en kanondag :)

Kvällen kommer att bli lugn med grillning och go mat :D

Lite planering inför den kommande flytten hinner jag nog med också idag ;)

Näe, dags å ta tag i tvätten...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards