Alla inlägg den 26 april 2014

Av swedenbitch - 26 april 2014 08:27

Orkade inte blogga igår efter att vi hade kommit hem...
Så de kommer en uppdatering idag istället ;)


Jag och mannen i mitt liv var till Valbo en sväng och shoppade lite :)
Hittade lite kläder till honom och lite andra saker också.
Skor till mig och lite småplock som behövdes hem :)

Käkade och träffade lite folk...


Träffade mamma och umgicks med henne en stund där också
Alltid lika trevligt att träffa henne :)

Ser inte henne så oft, så man tar vara på de stunder som man ser henne faktiskt..

Kom hem och beställde lite saker till lägenheten, då det är dags för en flytt om ca 1 månad också..


Idag blir det en sväng till Bollnäs för att träffa min fina vän Marcus å mina små missar 
Maiden och Diezel :D

Shopping i Bollnäs också ;)


Sen ikväll blir de besök me go mat å dricka...

Fortfarande på kryckor å kommer ha dem resterande tid av graviditeten tyvärr :/ 
Det känns i kroppen att det är något som växer och gör att man blir större hihi
Men jag längtar så tills det är dags :)
Har även börjat funderat på hur det ska se ut i hans rum, då vi ska flytta till större :)
Börja inreda hans sovrum redan hihi

Tiden går verkligen fort...
Det är snart bara 3 månader kvar innan det är dags :D


Det kommer att komma bilder på nya lägenheten när allt är flyttat och klart :D

Tack mamma som hjälper oss att flytta och städa <3


Näe, dags att göra sig iordning och bege sig iväg mot bussen och Bollnäs :D

Uppdatering ikväll


Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards