Alla inlägg under mars 2014

Av swedenbitch - 2 mars 2014 23:17

Sen e det äntligen dags :-)
Ser fram emot det så oerhört mycket så ja nästan spricker...
Ska bli spännande att se den lille för första gången :-D

Sen kan man börja planera på riktigt hur allt ska vara å se ut :-)
Jag är så glad att jag gråter till å från av lycka...
Dessa tårar är glädjetårar å kommer ibland :-)

Jag kan skatta mig lycklig över detta å över alla underbara människor som jag har i mitt liv <3
Mina underbara vänner å min fina familj. Å snart har jag en egen familj <3
Min lilla familj som ska bli tre istället för två :-)

Dags å glöma vidare på filmen å sen bli de sänga...

Puss <3

Av swedenbitch - 1 mars 2014 19:49

Å jag sätter mig och printar ner det första inlägget för månaden en lördag kväll haha 

Men det inte det att jag inte har något att göra, utan jag föredrar att vara hemma än att springa på krogen/puben å supa, vilket inte går nu heller... 


Jag sitter och läser och tänker väldigt mycket på framtiden och på den tid som har varit. Det har varit en spännande tid och det har hänt väldigt mycket på väldigt kort tid, men jag ser det som något positivt då det är bara positiva saker som har kommit ur det hela :)
Jag söker att inte tänka så himla mycket på framtiden, men ändå så planerar man lite ändå, just hur allt kommer att bli när det kommer ett till liv in i bilden <3

Jag ser verkligen fram emot att bli mamma och jag har en underbar partner som stöttar och förstår sig på mig och mina mindre underbara hormonsvängningar ;)

Jag vet att det är månader kvar och jag försöker att njuta av tiden hela tiden. Men vissa dagar är tyvärr värre än andra pga olika anledningar. Det finns perioder på året som jag tyvärr mår sämre och det har inget met årstider att göra. Men det är också inget som jag tänker gå in på nå mer, utan jag kommer att skriva om det när det väl känns rätt och jag känner att jag behöver få ur mig det.


Har en film på i bakgrunden som ja slökollar på emellan åt, men jag har sett den några gånger, så jag vet exakt vad som händer. Annars sitter jag och läsen en himla bra bok om svensk metalhistoria, läs den om ni är hårdrocksintresserad elr bara intresserad av musik. Jag rekommenderar den starkt i alla fall.
En annan sak som jag kan rekommendera är filmen Niceville. Det är en gripande film och jag kan lova att det rann både en å två tårar när jag såg den...


Näe, dags att återvända till boken :)
Ha en fortsatt trevlig lördag kväll 


Puss


P.s Kommentera elr ställ frågor om ni undrar över något. 

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards