Alla inlägg den 27 februari 2014

Av swedenbitch - 27 februari 2014 19:09

Man behöver inte vara stark varje dag elr känna att man måste vara stark.
Det är okej att känna sig svag och visa känslor.

Ingen kan vara stark jämt. Ingen klarar att vara stark varje dag och alltid ha ett leende på läpparna. Det är okej att visa att man har känslor, att även du kan vara ledsen och behöva gråta. Det finns ingen lag på hela jorden som förbjuder dig att viss känslor. Du är int mer än människa. Ingen känslokall
robot som inte ska visa känslor. Alla människor har känslor.

Jag har börjat visa mina känslor, börjat visa att även jag kan vara ledsen. Många av de jag kände vek av och stöttade inte mig. Många valde att inte finnas där.

De kommer finnas de som lämnar en när man visar att man behöver ventilera och då vet man vilka som är ens sanna vänner. De stannat hos en i vått och torrt.

Näe, dags för lite mat å sen film alt fortsätta läsa vidare kanske...

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards