Alla inlägg den 25 februari 2014

Av swedenbitch - 25 februari 2014 13:27

Ska försöka att printa ner lite här också å se om de blir nå vettigt av de...
Har nu gått hemma ett tag och det är ganska skönt å veta att man int behöver kliva upp tidigt på morgonen för att göra sig redo för jobbet.
Saknar dock mina kollegor å min chef, men finns inget som jag kan göra åt det just nu.
Jag har de problem jag har med ryggen och då e int de jobb som jag har det bästa som finns tyvärr.

Jag försöker att göra det bästa av varje dag :)
Spelar väldigt mycket och har dessutom tagit upp mitt läsande igen.
Läser mycket böcker å kollar på film, så jag fyller mina dagar med det jag är intresserad av.
Jag har även en underbar kille vid min sida och förstår mina problem och förgyller varje dag :)
Är så glad att ha han i mitt liv och den framtid som vi nu skapar tillsammans.
Det kommer att bli kanoners innan detta är klart :)
Jag älskar verkligen honom och jag ser en framtid tillsammans med honom också.

Jag har inte så mycket att berätta egentligen..
Graviditeten går framåt och jag växer å blir lit större för varje vecka som går ;)
Ibland känner jag mig större än vad jag egentligen är, men så är det nog också.
Jag försöker att röra på mig i den mån jag kan och orkar...

Näe, dags för att hoppa ner i ett bad å sen stöka runt lit hemma :)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards