Alla inlägg den 20 februari 2014

Av swedenbitch - 20 februari 2014 07:39

Å jag har inte gjort ett dugg...
Varit hemma å försökt att fixa lite, men det är fan int lätt alla gånger..
Speciellt inte när man vaknar och det känns som hela världen är emot en så fort man kliver upp...


Vissa dagar är bättre än andra men så är det väl här i livet.
Jag försöker att vara glad varje dag, men det är inte lätt och jag tycker att det är väldigt jobbigt när jag int får må bra för jag vet att alla runt mig blir påverkade på ett eller annat sätt...


Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag mår då det är svårt att sätta ord på det, men det som är värst är alla tankar å funderingar som kretsar i huvvet. Jag vet inte hur jag ska få ut dem heller, då det bara är ett virrvarr ibland. Jag försöker att visa mig stark inför andra, men det är inte lätt alla gånger.
Jag försöker att visa att jag mår dåligt, men vissa förstår inte det då. Då de oftast ser mig som en stark person och då blir det fel när även jag är svag och kan vara ledsen.

Jag är inte mer än människa och det gör ont i mig också ibland.
Jag kan inte vara glad och lycklig hela tiden. Jag har svårt att förstå att vissa inte kan förstå de.

Jag har ett nytt liv med en underbar person som jag älskar till stjärnorna och tillbaka. 

Jag har brutit med många människor som jag inte vill ha med att göra elr som på något sätt påverkar mig negativt. Jag kan inte leva med sådana människor i mitt liv längre. Tråkigt men sant.

Näe, nu ork jag int me detta längre. Kommentera om ni känner fört elr så låt ni bara bli...
Följ om ni vill elr så struntar ni i det också.


Bye bye

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards