Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Närmare å närmare

Av swedenbitch - 17 februari 2014 07:56

Kommer närmare tiden för UL då jag och hjärtat får se vårat lilla underverk :)
Ska bli spännande å roligt å se :)
Ser verkligen fram emot det faktiskt. 


Har dessutom börjat mitt nya liv och gjort mig av med de gamla. En helt ny start med allt känns de som :)
Ska förändra några saker till innan det är klart, men det kommer att ske sakta men säkert. 
Kan inte ta allt på en gång, för det blir för mycket för mig, då jag redan har mycke å tänk på redan som det är.

Är i alla fall klar me vissa saker som gör att det känns lättare med allt och det är en skön känsla som gör att jag kan börja andas ut och känna att även jag kan börja må bättre.


Många tankar som har släppt och gjort att jag inte är lika tankspridd elr orolig längre. Men oron kommer nog alltid att finnas oavsett vad man än gör. 
Jag försöker att ta en dag i taget och leva i nuet, men vissa saker måste man planera faktiskt :)

Jag har varit dålig på att blogga den sista tiden men det har att göra med att jag har haft andra saker att tänka på än att sitta framför bloggen tyvärr. Det kommer att bli bättre med det, tror jag ;)

Jag försöker att göra de flesta i min närhet glad och se till så att de har de bra framför allt. 


Jag vet att många tycker att jag har gjort fel med att börja om, men enda chansen för mig att göra det är att göra det jag gjort. 
Sen om det blir en massa skit elr annat strul pga av det är inte mitt bekymmer.
Jag lever mitt liv efter mina regler. Inga kan komma å bestämma över mig elr säga hur jag ska leva för att de ska passa dem. 

Jag har tagit bestämmande rätten över mitt liv och det är jag stolt över :)

Uppe me tuppen idag dessutom, men får se hur länge en orker vara vaken ;)
Känns som jag kommer att somna snart igen i alla fall haha...


Näe, frukost på detta å sen får ja se vad dagen bjuder på...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards