Alla inlägg den 4 februari 2014

Av swedenbitch - 4 februari 2014 09:13

Tiden går verkligen fort...
Vi e redan inne i februari och det går fort med månaderna... :)
Våren kommer kanske fortare än man tror då det börjar redan bli varmare ute och solen skiner till å från.

Det känns skönt att vi går emot ljusare tider, då jag har svårt med mörker, men jag älskar ändå vintern med snö och allt som kommer med den :)


Har även gått in i v. 14 nu :) Känner mig piggare och gladare än tidigare. Orkar mer på dagarna och är uppe tidigare och håller igång så gott jag kan. Jag är fortfarande sjukskriven pga ryggen och det har sina anledningar också.

Ska även se om det har hänt något med höften då de har börjat krångla mer å mer.
Har mer värk än vad jag brukar ha, men det kan bero på att jag inte tar mina mediciner också. Men de kan jag inte ta då det kan skada bebisen :(
Bättre å lida igenom å äta alvedon än att skada den....


Annars händer det inte så mycket spännande i mitt liv. Ska snart flytta ihop med mitt hjärta och planer inför en ny familjemedlem är i full gång :)
Ser verkligen fram emot allt som händer nu, fast det är även väldigt stressigt med alls som händer och sker just nu.
Jag försöker att inte stressa men det är lättare sagt än gjort faktiskt. Har nog alltid varit stressad i mitt liv, elr så länge jag kan minnas i alla fall, å jag vet att det inte är bra för mig elr för den lille.
Jag försöker att stressa ner, men det är som sagt inte så lätt.


Denna månad händer det inte så mycket, i mars blir det lite mer som ska hända och ske. Då blir det bland annat ul och sedan blir det smärtrehab och påbörja rehab för ryggen. Får se hur länge man kan gå där innan det är dags att avbryta det och fortsätta senare. Jag hoppas att de kommer fram till vad som kan hjälpa mig och att det fungerar för mig. Är lit less på att alltid ha problem med ryggen och försöka att anpassa vardagen efter den.
Jag kan inte göra det som jag vill göra, men det är väl bara att bita ihop.


Näe, dags å kolla på teve en stund innan det är dags för att försöka sig på att städa lite..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards