Alla inlägg den 31 december 2013

Av swedenbitch - 31 december 2013 17:53

Å vilket händelserikt år det varit...
Det har varit både positiva saker och negativa saker som hänt.

I början på året gick en fin och underbar människa bort. Hon fick sina vingar, men hon finns kvar och lever i våra hjärtan.
Hennes familj lever vidare med henne i sitt minne precis som vi alla kommer att göra som känner henne.

Sen var det dags för mig att flytta ner till Gävle efter något år i Bollnäs. Mina missar Maiden och Diezel blev kvar i Bollnäs där de än är kvar.

Träffade en person som kom in i mitt liv och är kvar än. Alla duster vi haft och alla bra stunder har gjort att vi kommer överens nu.

Sjukskriven under sommaren och åter till jobb för någon månad sen.
En närstående till mig fick sina vingar och lever kvar i våra hjärtan än.
Saknaden är stor efter dig moster.
4 år har även gått sedan min älskade far fick sina vingar.

Träffade en ny underbar person som står mig väldigt nära. Lever tillsammans med honom nu och vi ska även bli föräldrar nästa år.

Så för att sammanfatta 2013 så har de varit både bra och dåligt.
Nästa år kommer nya överraskningar.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll
Gott Nytt År :-)

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards