Alla inlägg den 10 december 2013

Av swedenbitch - 10 december 2013 21:25

Å de känns väldigt skönt :-)
Tog rätt beslut och nu är det bara att vänta och se.

Ett annat stort beslut har även tagits och de kommer att eventuellt verkställas till sommarn.

Jobbar på å gör mitt bästa med tanke på de begränsningar som jag har å den smärta jag får leva med dagligen. Det är något som påverkar mitt liv oerhört mycket. Jag vet inte hur mycket mer jag klarar.
Jag är tacksam för det stöd jag har av mina vänner och min familj.
Jag har folk runt mig som förstår och som hjälper mig så gott de kan :-)
Ni är guld värda.
Jag hade int klarat detta utan er <3

Febrig å frysse sen några dagar tillbaka. Har nån infektion i kroppen som int bryter ut riktigt.
Jobb imorrn å sen julbord om ja orkar.

Annars bli de hem å mysa ner sig i sängen å hoppas på att man blir bättre någon dag.

Näe, dags å försöka peta i sig något.
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards