Alla inlägg den 1 september 2013

Av swedenbitch - 1 september 2013 20:47

Bloggen och det beror på diverse orsaker...
Finns int tid hela tiden att uppdatera den och ibland så orkar jag helt enkelt int...

Som jag skrev tidigare, så var det begravning i torsdag..
Den var väldigt fin.

Hade ett enormt stöd av min älskling som följde med och vad med mig.

Hade min familj där också. Försökte vara stöd för dem också, men jag tro att jag int gjorde det så bra...
Kan int finnas för alla hela tiden tyvärr...


Helgen har jag spenderat hos en vän. Fredag blev de å svulla med kakor, glass å pizza...
Götta med andra ord. Lördags svullade vi igen med kakor å åter kakor.
Idag, svullade vi för tredje gången med kakor å godis... Hihi

Mycke götta nu, men nu få de vara bra för denna gång...

Har kollat på mycket film och snackat en hel del. Det känns skönt å veta att de bara är å komma när det behövs och när han har tid vill säga..
Min älskling på dit i fredags och svullade pizza med oss :) 
Skönt å veta att han också finns för mig...

Saknaden efter min moster finns, men det går bättre å bättre.
Jag vet att hon har det bättre nu än vad hon hade för några veckor sedan.

Måste försöka se det positiva och hur hon hade det var inge bra.

Fortsatt sjukskriven till den 12 sept, får se vad läkarn säger då det är dags för att träffa han igen då. 

Sjukgymnastik 2ggr i veckan och det går sakta framåt. Mina muskler är totalt värdelösa...
Ett under att jag har några så att säga...


Har egentligen int så myck att skriva, men de blev en del i alla fall..
Ha de bäst alla ute i cybervärlden...
Kommendera elr ställ frågor om det är nått ni undrar..


Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards