Alla inlägg under augusti 2013

Av swedenbitch - 3 augusti 2013 00:44

Igen å så ni får nått att läsa ;-)
Dagen bestod av att bara vara hemma å slöa...
Orkade int me nått alls, så ryggen krånglat extra idag...

Var ner på stan en sväng å sen efter det blev de bio, Pacific rim :-) Rekommenderar den starkt i alla fall. Klockren å väldigt bra gjord.
Kollade på den med underbaraste :-)
sen blev de en promenad hem :-)
Skönt å promenera, fast de har sina nackdelar också :-/

Nu ligg ja i söffan å där blir ja liggandes till imorrn...
Då det är dags å försöka att städa lit :-/
Få se om de funk imorrn elr int..

Ha de bäst i natten...
Puss

Av swedenbitch - 1 augusti 2013 20:27

Å ja har int gjort nått idag... Tagit det lugnt å försökt få ryggen å va min vän :-/ Va lit bättre idag än va de va igår :-( Är less på värken å på att va hindrad att gö vissa saker...
Hur kan någon egentligen vara tillsammans med mig?? Jag kan int gö allt, förhindrad att ja gö en massa :-(

Jag är lyckligt lottad att ha en förstående, underbar kille i mitt liv. Någon som tar mig för den jag är och accepterar att jag int kan göra allt.

Imorgon ska jag försöka mig ner på stan å sen kanske de blir bio på kvällen.
Ska försöka mig på att städa denna helg också....

Usch, å fy fan säg ja bara :-( Men men, bara att gö de bästa av det hela :-)

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards