Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av swedenbitch - 19 augusti 2013 00:36

Kan ja minst säga att de varit...
Förstår mig int vissa vara, men men, det är som det är. Inget att gö nått åt...

Fredags kände ja mig som världens ensammaste person :-( Bara satt å grät å sörjde min mosters bortgång.
Tro de beror på att chocken släppte då.
Iväg å myste ner mig hos två katter den natten...

Lördag var ja å hjälpte några vänner å vi grillade å hade trevligt :-) Peter kom å hämtade mig å ja fick årets första hojtur :-) De va så härligt att få gränsla en hoj igen :-)
Sen blev de utgång me bästa grannen :-) En öl å skitsnack innan vi drog hem igen...

Söndag (då klockan är efter 12 å det är måndag) blev de en ny åktur med bästa å underbaraste Peter :-) Snacka om att ja har saknat farten å känslan av att sitta på en hoj.

Nu ligger jag här å försöker få sömnen att komma till mig, men det verkar lönlöst :-( Tankarna snurrar kring livet mest..

Näe, ha de bäst alla nattsuddare ;-)

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards