Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av swedenbitch - 8 augusti 2013 00:46

Vet att det är den 8:de augusti nu, men inlägget handlar om gårdagen.

Först frukost på Waynes, sen handla lit för att göra en tårta :-) Blev jordgubbstårta med vindruvor och banan. Väldigt god blev den :-)

Sen så kom Halles syster med familj, så blev de bullar å kakor också. Kalas idag. Så Halle fyllde år. Trevligt vart det.

Nu är jag hemma å pigg som bara den. Har så mycket energi i kroppen som jag int vet vad jag ska göra med. Men det brukar lösa sig ganska bra.

Imorgon (läs idag) blir det först en tur till sjukgymnasten och efter det en tur till mamma med syster. Ska bli trevligt faktiskt.
Länge sedan vi var där samtidigt.

Sitt nu i soffan å tänker å saknar mitt ?
Jag har fortfarande svårt att förstå att jag har en sådan underbar å fin människa i mitt liv. Att jag får vara lycklig och riktigt, riktigt förälskad å kär. Han gör mig verkligen hel. Han va pusselbiten som fattades.

Näe, dags å försöka sova lit tro ja.
Ha de bäst alla nattsuddare...

Puss

P.s En bild på tårtan kommer med ;-)

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards