Alla inlägg den 25 juli 2013

Av swedenbitch - 25 juli 2013 09:42

Har jag att se fram emot :-) Idag är den första dagen. Ska bli så underbart å jag längtar ihjäl mig.
Ska bli så skönt å få gö något annat och spendera dessa underbara dagar med den bästa som finns.

Jag vill ha kväller redan nu. Jag vill ha min mysiga kväll med underbara redan nu, men det är vara att vänta några timmar, så e det snart dags :-)
Ska bli så mysigt.
Jag har haft tur att ha en så underbar människa i mitt liv. Vad skulle jag göra utan honom? Han har gjort mig hel. Han har den största platsen i mitt hjärta. Älskar dig, Peter ?

Näe, dags å gö lit nytta å snygga te sig lit så man ser lit bra ut idag med.

Puss

Av swedenbitch - 25 juli 2013 01:48

E det dags för några underbara dagar :-) Ska bli så kul å ja längtar så mycket...

Men först ska ja försöka få lit sömn tro ja :-/ Den verkar vara bortblåst tyvärr :-( Trött å less på att int kunna sova på nätterna.. Ska ta ett snack me läkarn när de e dags å prat me han igen. För detta funk int..
Får ja int sova så bli de svårt att va trevlig på dagarna också tyvärr :'(
Många som får lida för detta tyvärr...
Jag tycker synd om de som måst va me mig när ja e trött å slut i både kropp å huvve :-(

Men nu ska ja försöka sova lit..
Kort inlägg idag..

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards