Alla inlägg den 10 juli 2013

Av swedenbitch - 10 juli 2013 21:07

Vad har jag åstadkommit av mitt liv?? Står jag där jag vill vara nu?? Har jag gjort det jag vill göra?? Frågorna är många och svaren kommer med tiden tror jag.

Jag har det jag önskar mig nu i alla fall.
Jag begär inte så mycket av livet. Men en önskan som finns det är att en dag ha en egen familj, med någon som älskar mig (vilket jag har), barn och ett hus.

Min dröm om barn har kommit oftare å oftare. Men det kommer att få vänta ett tag till. Jag måste vara helt säker på en sak innan jag sätter ett barn till världen. Att jag skaffar barn med den jag vill leva resten av mitt liv med. Jag svävar på rosa moln och detta tack vare dig.

Varje gång jag tänker på dig slår mitt hjärta ett extra slag. Du får mig att le och vara glad. Du är den jag vill leva med. Du ger mig så mycket. Tack för att du är en del av mitt liv. Jag kan inte beskriva med ord vad du betyder för mig.

Livet har varit underbart stundvis. Det har gett mig både sorg och glädje. Det har ställt mig på kanten många gånger. Jag har ett förflutet som jag inte är stolt över, men som har gjort mig till den jag är idag. Jag har fått erfarenheter som kanske inte andra har fått.

Men det liv jag lever nu tillsammans med den jag älskar är det liv som jag vill ha.

Näe, dags å fixa lit hemma innan det är dags för mig att sova lit.
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards