Alla inlägg den 7 juli 2013

Av swedenbitch - 7 juli 2013 23:26

Begära mer än vad jag redan har.
Har en underbar familj, vänner och en underbar pojkvän som stöttar och förstår när jag har det svårt.

Jag älskar er alla.
Ni hjälper mig och stöttar mig och ni har förståelse till tusen över vrf jag kan vara sur, tvär å vrf jag vill vara ifred ibland. Jag skulle aldrig byta bort er <3

Denna vecka har varit tuff som faen :-/
Mycke tankar å känslor som har kommit upp från tidigare leverne...
Jag kan int gö det ogjort och jag kan inte neka det heller.
Jag är den jag är och har det bagage jag har. Jag är öppen om det och det hjälper mig mycket. Jag försöker klösa mig fast vid det lilla halmstrå jag har kvar att inte falla tillbaka.

Tack för att ni finns och för att ni inte lämna mig under denna svåra tid jag har framför mig.

Imorgon är det dags för möte och se om jag kan få hjälp. Jag hoppas verkligen att jag får det och att de inte nekar mig pga de mediciner jag har. För de behöver jag för att kunna leva ett så normalt liv jag kan utan att vara beroende av en annan människa. Jag behöver dem för att kunna klara mig själv.

Saknar mitt hjärta. Älskar honom så enormt mycket. Han gör mig lycklig. Är så glad att jag har en så underbar, fin kille i mitt liv.

Nu ska tanten sova och hoppas på det bästa.
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards